Cardona promociona la seva oferta turística al mercat de turisme de l'Índia

Última revisió 16-11-2020 23:22
02/02/2016

Cardona participa avui a la convenció anual que la Network of Indian MICE Agents (NIMA) organitza per donar a conèixer l'oferta turística de Catalunya relacionada amb el turisme de reunions i convencions.

Es tracta d'una jornada de treball, en format workshop, que agrupa els principals agents del sector del turisme de reunions de l'Índia. Els professionals d'aquest sector es reuniran amb diversos operadors turístics del país per conèixer l'oferta i els productes turístics que ofereix Catalunya.

La vila de Cardona és present a la jornada a través de Fundació Cardona Històrica que té programades diverses reunions amb els representants de 16 empreses turístiques de l'Índia. Per a la gerent de la Fundació Cardona Històrica, Anna Poza, "es tracta d'una molt bona oportunitat per donar a conèixer el destí turístic Cardona a un mercat molt gran i en progressiu creixement com és l'indi".

Aquesta nit hi haurà una recepció oficial, a la casa Batlló, en la qual hi assistirà l'alcalde de Cardona, Ferran Estruch, i en la qual també hi seran presents el director de l'Agència Catalana de Tuisme Xavier Espasa i el diputat i el gerent de Turisme de la Diputació de Barcelona, Miquel Forns i Francesc Vila, respectivament. Per completar les accions promocionals, està previst que aquest dijous els participants a la NIMA es desplacin a Cardona, visitin el castell, la muntanya de sal i coneguin el projecte del futur centre de convencions de la vila.

El workshop de la 2016 NIMA ofereix al sector turístic català la possibilitat de reunir-se amb els membres de la NIMA que han estat seleccionats per l'Agència Catalana de Turisme a través del seu Centre de Promoció Turística a Àsia-Pacífic. La jornada es realitza al Parc d'Atraccions del Tibidabo, a Barcelona, i compta amb la col.laboració de l'Agència Catalana de Turisme.