Cardona celebra la segona Nit del Turisme

Última revisió 16-11-2020 23:22
17/12/2015

L'acte reuneix els agents turístics del municipi i suposa un reconeixement a la tasca del sector en la promoció de la vila de Cardona.

Cardona va celebrar ahir la segona edició de la Nit del Turisme en una vetllada al Parc Cultural de la Muntanya de Sal que va servir per fer el balanç dels resultats turístics de l'any que finalitza.

La Nit del Turisme va aplegar una àmplia representació institucional amb l'assistència de president del Consell Comarcal de Bages, Agustí Comas, el diputat de Turisme de la Diputació de Barcelona, Miquel Forns i el director general de Turisme de Barcelona, Jordi William Carnes. L'alcalde de Cardona, Ferran Estruch, va presidir l'acte acompanyat del regidor de Promoció Econòmica, Josep Tristany.

El batlle cardoní va agrair als assistents la seva presència a l'acte i la seva feina "a l'hora de contribuir a la promoció turística de la vila". Estruch va celebrar les dades de visitants que ha assolit enguany Cardona que ha permès superar la històrica xifra de 100.000 visitants, abans de finalitzar l'any. Quan encara queda tota la campanya de Nadal els tres centres turístics que gestiona la Fundació Cardona Històrica (castell, muntanya de sal i centre històric) ja han registrat 104.796 visites, 1.282 més que l'any passat en aquetes dates.

Per l'alcalde cardoní, els resultats obtinguts aquest any "demostren la bona feina que s'ha fet fins ara i ens permeten ser optimistes de cara el futur". El Pla de màrqueting i de comercialització del producte turístic Cardona, l'impuls del Tricentenari, la venda d'entrades online i la millora del posicionament en els principals mercats turístics han estat els factors clau que "han permès construir una nova estratègia turística que ens ha dut a posicionar-nos com un dels referents del turisme al nostre país", va explicar Estruch.

Els representants institucionals van destacar la tasca duta terme a Cardona per convertir-se en un exemple de promoció i gestió turística i van posar en valor la col.laboració publicoprivada a l'hora d'impulsar projectes de dinamització turística. La Nit del Turisme està organitzada per l'Ajuntament de Cardona i la Fundació Cardona Històrica i compta amb la col.laboració de les empreses E2S, Migjorn, Piteus i Cots Codina