Sol·licitud de permís municipal ambiental. Annex III

Demanar autorització per l'exercici d'una activitat classificada, que és aquella que suposa l'exercici o l'explotació d'una indústria, taller, establiment, granja, instal·lació, aparcament, magatzem o qualsevol altra actuació pública o privada que afecti al medi ambient, la seguretat o la salut de les persones, la flora, la fauna o els béns.

En quines dates es pot fer?

Sempre

Quina documentació es lliura?

Notificació de l'acord de concessió de permís municipal ambiental.

Quin cost té:

El que indiqui les ordenances fiscals.

Quan es dóna resposta:

Dos mesos i 10 dies si es tracta d'una activitat de l'annex III.
Quatre mesos si es tracta d'una activitat de l'annex III sotmesa a la llei 10/1990 sobre policia dels espectacles, les activitats recreatives i els establiments.

Qui pot sol·licitar-ho:

El propietari o arrendador de la finca on es vol instal·lar l'activitat.

Cal aportar:

  • Sol·licitud.
  • 4 exemplars del projecte tècnic.
  • Qüestionari d'activitat emplenat pel tècnic redactor del projecte, en el model oficial aprovat i subministrat per l'Ajuntament.
  • Document acreditatiu de la designació per part del titular de l'activitat, del nom, domicili i titulació de la persona que assumirà la responsabilitat tècnica de l'execució del projecte i que expedirà el certificat acreditatiu de l'adequació de l'activitat i de les instal·lacions al permís atorgat.

  • Còpia de l’escriptura de constitució de la societat.
  • Fotocòpia de l'últim rebut de l'impost de béns immobles.
  • Contracte d'arrendament del terreny o local.
  • Fotocòpia del NIF del titular de l'activitat.
  • Alta censal del titular de l'activitat.
  • Autoliquidació de les taxes i dels impostos municipals corresponents.

Canals de tramitació:

Darrera actualització: 10.10.2022 | 12:02