Demanar autorització per la divisió o segregació d'una finca.
Qui ho pot demanar?
Quin cost té?
- Segons l'ordenança corresponent
En quines dates es pot fer?
Quant de temps triga la resposta?
Quina documentació es lliura?
On es pot trobar més informació:
- Decret Legislatiu 1/2005, de 26 de juliol, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei d'Urbanisme.
- Decret 305/2006, de 18 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei d'Urbanisme.
- Decret 179/1995, de 13 de juny, pel qual s'aprova el reglament d'obres, activitats i serveis dels ens locals.
- Normativa del planejament general.
- Ordenances fiscals.
Documentació a aportar:
- Instància.
- Fotocòpia del NIF del sol·licitant.
- 2 exemplars de projecte tècnic visats pel Col·legi Oficial i signats pel propietari i tècnic, que contingui la següent documentació:
- Memòria descriptiva.
- Justificació de l’acompliment dels paràmetres urbanístics que són d’aplicació.
- Qualificació urbanística de la finca original i de les finques resultants.
- Descripció de les llindes de les finques originals i de les finques resultants.
- Naturalesa dels terrenys segons el Cadastre fent constar la referència cadastral.
- En el cas de finques en sòl no urbanitzable cal presentar l’informe favorable del DARP.
- Plànol d’emplaçament
- Plànol finques inicials amb cotes i superfícies. (Sòl urbà a escala 1/1.000 i sòl no urbà a escala 1/5.000)
- Plànol finques resultants amb cotes i superfícies. (Sòl urbà a escala 1/1.000 i sòl no urbà a escala 1/5.000)
- Fotocòpia de l’escriptura de les finques o certificat de domini emès pel Registre de la Propietat en els tres mesos anteriors a la sol·licitud de la llicència.
- Autoliquidació de les taxes municipals.