Nova oferta de taller per realitzar tràmits amb identificació digital

Última revisió 18-11-2021 08:46
17/11/2021

El taller compta amb dues sessions, el 26 de novembre i el 17 de desembre, de 10 a 13 hores, al Centre Cívic


Els sistemes d'identificació digital serveixen per a realitzar tràmits telemàtics com la sol·licitud de l'atur o d'altres ajudes al SEPE (Servició Público de Empleo Estatal), obtenir la vida laboral o d'altres tràmits de la Generalitat de Catalunya. 

Aquest taller, que organitza l'Agència de Desenvolupament Local, consta de dues sessions, la primera el divendres 26 de novembre de 10 a 13h al Centre Cívic de Cardona, on s'explicaran què són els sistemes d'identificació digital, quins tràmits es poden realitzar i es farà la sol·licitud per obtenir el Certificat Digital (IdCat).

La segona sessió serà el divendres 17 de desembre, de 10 a 13h al Centre Cívic de Cardona, i s'instal·larà el certificat a l'ordinador propi, s'obtindrà el certificat Cl@ave i es posarà en pràctica la utilització dels certificats. 

Per participar cal:

  • Estar inscrit al Servei Connectem i al Servei d'Ocupació de Catalunya (SOC) com a Demandant d'ocupació.
  • Portar el propi ordinador portàtil.
  • Ser resident a Cardona. 

Per fer la inscripció cal que ompliu el següent formularihttps://forms.gle/rPNv9cMSd6tHr43g9

Per consultes o també per fer la inscripció  podeu enviar un correu a serveiconnectem@adlsolcar.cat o trucar al 938692287.

 

“Aquesta acció està subvencionada pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya en el marc del Programa de suport als territoris amb majors necessitats de reequilibri territorial i social: projecte Treball als barris”