La campanya 'Barris antics' premia deu clients del petit comerç cardoní i un establiment

Última revisió 17-11-2020 20:14
23/07/2019

S'han sortejat una trentena de productes i experiències valorades en 2.770 euros simultàniament a 30 municipis catalans


Aquest estiu, la campanya de dinamització del petit comerç 'Barris antics, compra i guanya', a la qual s'ha adherit Cardona, ha premiat deu clients i un establiment.

El sorteig es va realitzar el dia 13 de juliol, durant la Nit dels Encants que va organitzar la UBIC de Cardona. Els premis van ser lliurats pel regidor de Desenvolupament Local, Joan Hernández, pel regidor de Cultura, Salvador Campos, i per la regidora d'Administració i Transparència, Lluïsa Aliste, van ser els encarregats de lliurar els premis a les persones afortunades.

Les butlletes premiades van correspondre a cardonins i cardonines que havien comprat als establiments Aviram Maria, Bar Avenida, Calçats Estil, Embotits Agut, Embotits Suenc, Llibreria Mercat i Magatzems Serra. Tots ells es van endur experiències a d'altres dels municipis catalans que participaven en la campanya, amb l'objectiu de promocionar el territori i el seu comerç local. Cada experiència està valorada amb entre 70 i 150 euros, depenent del municipi.


Els afortunats van ser:
-Núria Malé: es va endur una experiència a Balaguer, una a Calaf i una a Calafell.
-Pilar Guitart: es va endur una experiència a Cardona, una a Centelles i una a Cervera.
-Ramona Mascaró: es va endur una experiència a El Vendrell, una a Falset i una a Figueres.
-Ana Ballesteros: es va endur una experiència a Juneda, una a La Selva del Camp i una a Les Borges Blanques.
-Dolors Claret: es va endur una experiència a L'Arboç, una a Llagostera i una a Lleida.
-Teresa Juberó: es va endur una experiència a Manresa, una a Mediona i una a Roda de Ter.
-Maria Àngels Vilandeny: es va endur una experiència a Sallent, una a Sant Hipòlit de Voltregà i una a Sant Martí de Tous.
-Teresa Guitart: es va endur una experiència a Sant Quintí de Mediona, una a Santa Coloma de Queralt i una a Solsona.
-Dolors Codina: es va endur una experiència a Súria, una a Torelló i una a Tortosa.
-Maria Rosa Pejoan: es va endur una experiència a Tremp, una a Ulldecona i una a Vilanova del Camí.

A banda, els mateixos establiments cardonins que hi participaven tenien la possibilitat de guanyar una experiència en un dels 30 municipis catalans adherits a la campanya, que en aquest cas va resultar ser Mediona. El premi va anar a parar a la Llibreria Mercat.


Projectar el territori
La iniciativa 'Barris antics, compra i guanya' s'ha desenvolupat durant el juny en 30 poblacions agrupades sota el paraigua de la Xarxa de Barris Antics amb Projectes. A Cardona, la campanya ha estat impulsada per l'Ajuntament, a través de l'Agència de Desenvolupament Local i amb la col·laboració de la UBIC. Hi han participat 29 comerços del nucli antic.

A cada municipi s'han sortejat una trentena de productes i experiències valorats en 2.770 euros. Fins al gener de l'any que ve, les 704 persones guanyadores de la campanya visitaran totes les poblacions catalanes que hi prenen part. Per aquest motiu, 'Barris antics, compra i guanya' és una iniciativa que no només té per objectiu posar en valor el comerç de proximitat i premiar-ne la clientela, sinó també promocionar el patrimoni dels territoris organitzadors.

Cardona oferirà als participants de la resta de municipis una experiència que consisteix en una visita guiada a la Muntanya de Sal, un dinar per a dues persones i un lot de productes de la UBIC.