“Cardona amb nom de dona”: la programació especial per commemorar el Dia Internacional de les Dones

Dilluns, 3 de març de 2025

L’Ajuntament de Cardona, de la mà de la regidoria d’Igualtat i Feminismes, organitza conjuntament amb l’Associació de Dones de Cardona i altres entitats, i amb la col·laboració dels centres educatius, diverses activitats per commemorar el Dia Internacional de les Dones, que se celebra el proper dissabte 8 de març.

La programació s’iniciarà divendres 7 de març a la tarda, a les sis, on el Casal Cívic acollirà una xerrada a càrrec de la cardonina Cristina Morera Bel sobre la seva experiència i què ha significat l’art en la seva vida: ”Viure amb l’art”. Seguidament, comptarà amb una actuació a càrrec de l’Escola Municipal de Música Musicant.

El dia 8 de març, a les 12 hores, es farà la lectura del manifest davant de l’Ajuntament amb actuació musical i la difusió de materials diversos.

Dilluns, 10 de març, continuarà la programació a l’Auditori Valentí Fuster amb l’espectacle “Super Power Woman”, a càrrec de la companyia Pantomima, adreçat als alumnes de primària dels centres educatius del municipi. Un espectacle de titelles, inspirat en els còmics de superheroïnes, on prenen com a protagonistes les històries de les mares, àvies i filles per la visibilitat i la importància.

Per finalitzar la programació  “Cardona amb nom de Dona” el divendres, 14 de març, a la Biblioteca de Cardona tindrà lloc el taller creatiu “ Dissenya el teu 8M” a càrrec de Paper Arrugat. Un taller per dissenyar i estampar la teva pròpia tote bag amb imatges i frases empoderadores.  Adreçat a dones, gratuït, amb inscripció prèvia

Durant tota la setmana es farà una difusió de diferents materials de la campanya d’enguany que promou el Consell Comarcal del Bages “Les dones som grans professionals: El talent no té gènere, les professions tampoc”

 

 

Darrera actualització: 3.03.2025 | 09:08