S'obre la convocatòria perquè les entitats i associacions concorrin a l'atorgament de subvencions

Dimarts, 2 de juny de 2020

L'Ajuntament de Cardona obre una convocatòria, per entitats i associacions, per sol·licitar subvencions per projectes o activitats d'acció social i educació. L'objecte d'ambdues subvencions és, per una banda, finançar projectes, activitats i esdeveniment que tinguin per finalitat el benestar social, l'atenció a la dona, la salut o la convivència del municipi (en el cas de la subvenció d'acció social) i de recolzament de projectes educatius i activitats extraescolars que millorin la qualitat de l'ensenyament de Cardona (en el cas de la subvenció d'educació).

Entre els requisits dels sol·licitants de les dues subvencions, les associacions, agrupacions i entitats que les demanin han d'estar legalment constituïdes i inscrites al Registre d'Entitats. La documentació necessària es podrà trobar a la pàgina web de l'Ajuntament al següent enllaç: http://www.cardona.cat/ca/ajuntament/tramits-generics/157
També es poden consultar les convocatòries i les bases de cada subvenció als següents enllaços: http://www.cardona.cat/multimedia/pdf/anuncis/05-convocatoria-subvencions-daccio-social-2020.pdf i http://www.cardona.cat/multimedia/pdf/anuncis/04-convocatoria-subvencions-densenyament-2020.pdf

Terminis per presentar les sol·licituds

Les sol·licituds es poden presentar fins al dia 10 de juliol de 2020, inclòs. Només s'admetran les sol·licituds que entrin per la Seu Electrònica de l'Ajuntament de Cardona. No serà admesa la seva tramitació en paper ni per l'E-TRAM.

Com sol·licitar la subvenció online? T'ho expliquem en 8 passos:

Primerament, cal omplir els 5 documents adjunts i entrar a la Seu electrònica de l'Ajuntament de Cardona o a través de l'enllaç directe: http://cardona.eadministracio.cat/

1. Anar a la pestanya Catàleg de tràmits - Administració General
2. Clicar a Subvencions"
3. Dins de subvencions anar a "Sol·licitud de subvenció": Tramitació electrònica
4. Us demanarà el certificat digital. Cal identificar-vos.
5. A la primera pantalla: Representació. S'ha de marcar que sou el representant.
6. A la segona pantalla s'ha d'omplir el formulari.
7. A la tercera pantalla: Documentació.
*Documentació obligatòria: S'ha d'adjuntar el poder de representació (signat)
*Documentació addicional: S'han d'adjuntar els cinc documents de la sol·licitud i aquelles altres que considereu (Tot signat). Si no signeu cada un d'ells electrònicament, els haureu de descarregar i signar-los manualment i escanejar-los per poder-los adjuntar.
8. Finalment, una vegada enviat us podeu descarregar el corresponent rebut.


Per a més informació o per qualsevol dubte, podeu contactar amb Carmen Fuentes via mail (fuentespc@cardona.cat) o demanant cita prèvia al telèfon 93 869 10 00 en horari de dilluns a divendres de 9h a 14h.

"
Darrera actualització: 17.11.2020 | 20:15