Les sol·licituds es poden fer des d’avui, 21 de gener, i fins el proper 29 de gener a les 14:00h
El Programa d'Arranjament d'Habitatges municipal té la finalitat de promoure l'autonomia personal i millorar la qualitat de vida al domicili de les persones grans i de les persones amb diversitat funcional, garantint les condicions d’accessibilitat, seguretat, higiene, habitabilitat o eficiència energètica mínimes dels habitatges objecte de les intervencions.
Les subvencions s’atorgaran en forma d’arranjaments i/o ajudes tècniques consistents en obres a realitzar en els domicilis de les persones beneficiàries. L’import mig per intervenció no podrà excedir els 2.100 euros
Persones beneficiàries de les subvencions
Presentació de les sol·licituds
El termini de presentació de les sol·licituds començarà el dia 21 de gener de 2021 i acabarà el dia 29 de gener de 2021 a les 14:00 hores. Les sol·licituds s'han de formular mitjançant els impresos normalitzats que es podran obtenir en aquesta mateixa notícia (documents adjunts), i a l’Oficina de Serveis socials, i a l’hora de la presentació cal adjuntar-hi la documentació requerida. Les sol·licituds d'ajut es formalitzaran i es presentaran en el termini fixat en la convocatòria, complimentant el formulari adjunt a la notícia, i es presentaran telemàticament a través de la seu electrònica (https://cardona.eadministracio.cat) o presencialment a les Oficines de Serveis Socials (Centre Cívic, plaça de la Fira, s/n de Cardona).
L'habitatge objecte de les actuacions ha de ser el domicili habitual de la persona beneficiària i on estigui empadronada. Per més informació podeu trucar al 938692147 (Serveis Socials Bàsics de Cardona).