L'Ajuntament de Cardona activa el Pla de pagament als proveïdors

Dimecres, 4 d’abril de 2012

L'Ajuntament de Cardona s'ha acollit al procediment establert pel Ministeri d'Hisenda i Administracions Públiques per al pagament als proveïdors de les entitats locals d'acord amb el Reial Decret-llei 4/2012, de 24 de febrer, pel qual es determinen les obligacions d'informació i els procediments necessaris per a establir un mecanisme de finançament per al pagament amb proveïdors de les entitats locals.

A partir d'avui les empreses que tenen factures pendents de cobrar de l'ajuntament (registrades abans del dia 1 de gener de 2012) que es vulguin acollir a aquest mecanisme de pagament, tal i com determina el Ministeri d'Hisenda i Administracions Públiques, han de confirmar la seva voluntat d'adherir-se al Pla de pagament establert pel govern estatal.


- L'ADHESIÓ AL PLA DE PAGAMENT ES POT FER DE LA SEGÜENT MANERA:

- Fins el dia 20 d'abril: Comunicant-ho per escrit a l'ajuntament, per mitjà de la corresponent sol·licitud
- Fins al dia 22 d'abril: per via telemàtica, en l'aplicació de l'Agència Estatal d'Administració Tributària (s'adjunta annex amb la informació al respecte d'aquesta modalitat)

En qualsevol dels dos casos, la informació que caldrà que feu constar a la sololicitud d'adhesió, tal i com consta en la nota informativa emesa pel Ministeri, és la següent:
- La vostra acceptació
- La data d'acceptació
- El nombre de compte corrent. Es farà constar l'IBAN i el BIC
- La naturalesa d'autònom o PIME de l'empresa, segons l'AEAT
- Si s'ha acordat efectuar una quita o descompte
- L'import del principal restant-hi la quita o descompte, si és el cas.

S'adjunta la informació relativa al desenvolupament del procediment de pagament als proveïdors publicada pel govern estatal.

DOCUMENTACIÓ:

1.- Sol·licitud
2.- Informació
3.- Esquema procedimental

Darrera actualització: 16.11.2020 | 23:17