Sol·licitud de Certificat Acreditatiu de l’existència d’una edificació

Tramitar escriptures públiques de declaracions d'obres antigues no inscrites.
Qui ho pot demanar?

  • El propietari de la finca

Quin cost té?

  • Segons l'ordenança corresponent

En quines dates es pot fer?

  • Sempre

Quan temps triga la resposta?

  • Un mes com a màxim

Quina documentació es lliura?

  • Certificat acreditatiu de l'existència d'una edificació.

Documentació a aportar:

  • Instància.
  • Fotocòpia del NIF del sol·licitant.
  • Plànol d’emplaçament susceptible de permetre a l’Ajuntament identificar correctament la finca.(Sòl urbà a escala 1/1.000 i sòl no urbà a escala 1/5.000)
  • Descripció de la finca (amb l’any de l’acabament de la construcció, nombre de plantes, distribució de cadascuna d’elles i indicació de l’estat de conservació de la finca).
  • Plànol de cada planta i plànol de secció escala 1/50 o 1/100.

Canals de tramitació:

  • Presencial

    A les oficines municipals

Ajuntament de Cardona

Plaça de la Fira, 1 - 08261 Cardona - Barcelona (Catalunya)
Telèfon: 93 869 10 00
Fax: 93 869 29 01
Adreça electrònica: cardona@cardona.cat
Lloc web: www.cardona.cat
Horari:  
Des de les 9 del matí fins a les 2 de la tarda
Vegeu-ne la situació al mapa
Darrera actualització: 4.12.2020 | 15:36