Informar a l'administració que s'ha produït un canvi en la titularitat d'una activitat, perquè produeixi els efectes fiscals corresponents i si s'escau, exigència de responsabilitats en l'exercici de l'activitat.
Qui ho pot demanar?
- L'anterior i el nou titular de l'activitat.
Quin cost té?
- El que indiquin les ordenances fiscals.
En quines dates es pot fer?
Quant de temps triga la resposta?
Quina documentació es lliura?
- Notificació de l'atorgament del canvi de titularitat.
Documentació a aportar:
- Sol·licitud.
- Document acreditatiu del canvi o conformitat de l’anterior titular de l'activitat o d’altres parts.
- Còpia de l’escriptura de constitució de la societat, poders del representant i NIF (en el cas de persona jurídica).
- Fotocòpia de l'últim rebut de l'impost de béns immobles.
- Contracte d'arrendament del terreny o local.
- Fotocòpia de l’autorització o de la llicència anterior.
- Baixa censal de l’anterior titular de l’activitat
- Alta censal del nou titular de l’activitat
- Certificat signat per tècnic competent que acrediti que l’activitat compleix les condicions tècniques exigides en l’expedient de concessió de llicència
- Fotocòpia del NIF del titular de l’activitat
- Carnet de manipulador d’aliments (si es fan activitats que n’exigeixin la presentació)
- Autoliquidació de les taxes i dels impostos municipals corresponents