“Per Nadal, cada compra al comerç local” és el lema de la campanya de Nadal
Es tracta d’una de les campanyes més ambicioses dels darrers anys, finançada per l’Ajuntament de Cardona
La Unió de Botiguers i Comerciants de Cardona (UBIC), i amb la col·laboració de l’Ajuntament de Cardona i l’Agència de Desenvolupament Local, van presentar ahir al vespre, al Centre Cardona Medieval, la campanya de les festes nadalenques d’enguany, sota el lema “Per Nadal, cada compra al comerç local”, una adaptació del refrany popular “Per Nadal, cada ovella al seu corral”, i que l’acompanya una ovella com a imatge promocional de la campanya.
Una de les principals novetats són els rasques que es donaran per cada compra als establiments associats a la UBIC. En total s’hi han destinat més de 5.500 euros en vals, mitjançant l’aportació econòmica de l’Ajuntament, els quals són de 5, 10, 20, 30, 100 i 300 euros, i que tindran un obsequi per establiment. La data límit per a bescanviar els premis és el 7 de gener de 2024, perquè tingui un impacte directe en la campanya de Nadal.
Per altra banda, també s’han creat uns vals amb un import que es podrà personalitzar en cada cas per tal de regalar durant les festes, i que es podrà bescanviar entre els més de seixanta establiments adherits a la UBIC.
En el marc de la campanya nadalenca, l’Ajuntament ha aprofitat per canviar l’enllumenat decoratiu al centre històric, fent-lo més atractiu i contribuint al seu embelliment. L’alcalde de Cardona, Ferran Estruch, va assenyalar, a la presentació de la campanya, la importància de treballar conjuntament administració pública i teixit comercial per “generar oportunitats i enfortir el comerç local” i l’aposta de l’Ajuntament per finançar el comerç local, i que va destacar els 10.000 euros invertits al llarg d’aquest any 2023 en campanyes, com la de “Cardona en joc”, com a campanya de primavera-estiu, i la de Nadal, amb un impacte directe en les compres al comerç local.