S'estrena una campanya que busca sensibilitzar Cardona vers les compres al comerç local

Última revisió 14-11-2022 09:56
14/11/2022

“Comerç de tu a tu” és una nova mini-sèrie que consta de 5 capítols i que es llançarà cada dijous del mes de novembre

L’Ajuntament de Cardona i la Unió de Botiguers i Comerciants (UBIC) presenten una campanya, “Comerç de tu a tu”, a través de les xarxes socials que busca conscienciar i sensibilitzar la població en relació a les compres al comerç local. La mini-sèrie, que consta de cinc capítols, es llançarà cada dijous durant el mes de novembre i principis de desembre.

En els vídeos es mostren les conseqüències de les compres a fora del poble i per internet, que mostren una Cardona trista, buida, i amb molt comerç tancat. El poc comerç que queda disposa d’un sistema tecnològic de vendes, que a la protagonista li causen una sèrie de problemes.

Es fa una comparativa del procés de compra online, aplicat a botiga física. Accions que, online, són completament normals (accés amb usuari, dades de client, pagar per avançat...) que son incoherents en botiga física.

El repte principal de la campanya és atraure clients i població de cara a la temporada de Nadal a la vila.

Des de l’organització es vol agrair als comerços que hi ha participat: Nexus, Cal Gras, Figaflor, Òptica Jané, Milar El Barato i Flequers Cardona.