Per a poder exercir l’activitat de venda no sedentària al mercat setmanal de Cardona.
Qui ho pot demanar?
Quin cost té?
- Consulteu l’ordenança fiscal núm. 23.
Quina documentació es lliura?
- Autorització i carnet de marxant
Documentació a aportar:
- Sol·licitud
- Fotocòpia del DNI.
- Dues fotografies personals de mida carnet.
- Justificant d'estar donat d'alta al règim de la Seguretat Social que correspongui i justificant d'estar al corrent de pagament.
- Fotocòpia de la declaració censal cursada a l'Agència Estatal d'Administració Tributària o la declaració específica de l'IAE junt amb l'últim rebut del pagament (segons estiguin o no exempts d'aquest impost).
- Fotocòpia i original de l'Assegurança de responsabilitat Civil (últim rebut).
- Si el peticionari és estranger, haurà d'acompanyar original i fotocòpia, a efectes de compulsa, dels permisos de residència i treball per compte propi.